Пошта

1

Скажіть адресу ваших серверів для налаштування поштової програми?

Показати відповідь
2

Я хочу змінити ім'я, яке вписується в полі "Від кого", де мені можна це зробити?

Показати відповідь
3

Не можу увійти до пошти, що мені робити?

Показати відповідь
4

Як мені видалити свою поштову скриньку?

Показати відповідь
5

Чому мені не приходять смс повідомлення про нові листи?

Показати відповідь
6

Чому на мій ящик не приходить пошта?

Показати відповідь
7

Чому стало багато спаму?

Показати відповідь
8

Як прикріпити файл до листа?

Показати відповідь
9

Який час життя мого ящика?

Показати відповідь
10

Чому з'являється повідомлення "неможливо відобразити сторінку"?

Показати відповідь
11

Не можу відправити лист через ваш SMTP

Існує декілька причин, які треба самостійно перевірити :
1. Ви не оплачували Віп-аккаунт або термін його дії вже закінчений.
2. Ви вказали неправильно логін або пароль, або неправильно вказали адресу сервера, який різний для кожного поштового домена, або не включили перевірку достовірності користувача (авторизація).
3. У налаштуваннях Ви вказали зайві параметри, із-за яких не відбувається авторизація, наприклад, не треба вказувати шифрування пароля, усі налаштування мають бути стандартними.
4. У Вас закритий 25-й порт, можливо, він закритий на Вашому комп'ютері, наприклад, персональним брендмауэром, або на проксі сервері, якщо Ви працюєте в офісі, або Ваш провайдер закрив цей порт на усіх своїх абонентів. Для перевірки цього твердження виконаєте наступне: в Windows натисніть " пуск" - " виконати" - дайте команду: " cmd", потім дайте команду: "telnet smtp.i.ua 25", в якості відповіді від нашого сервера повинно з'явиться "220 st17.mi6.kiev.ua ESMTP Exim". Якщо цього не сталося, тобтоІснує декілька причин, які треба самостійно перевірити :
1. Ви не оплачували Віп-аккаунт або термін його дії вже закінчений.
2. Ви вказали неправильно логін або пароль, або неправильно вказали адресу сервера, який різний для кожного поштового домена, або не включили перевірку достовірності користувача (авторизація).
3. У налаштуваннях Ви вказали зайві параметри, із-за яких не відбувається авторизація, наприклад, не треба вказувати шифрування пароля, усі налаштування мають бути стандартними.
4. У Вас закритий 25-й порт, можливо, він закритий на Вашому комп'ютері, наприклад, персональним брендмауэром, або на проксі сервері, якщо Ви працюєте в офісі, або Ваш провайдер закрив цей порт на усіх своїх абонентів. Для перевірки цього твердження виконаєте наступне: в Windows натисніть " пуск" - " виконати" - дайте команду: " cmd", потім дайте команду: "telnet smtp.i.ua 25", в якості відповіді від нашого сервера повинно з'явиться "220 st17.mi6.kiev.ua ESMTP Exim". Якщо цього не сталося, тобто те звертайтеся до адміністратора Вашої мережі або провайдера.

Якщо Ви перевірили усі налаштування і у Вас відкритий 25-й порт, але все одно не виходить відправити лист, то зробіть скриншоти усіх вкладок налаштування облікового запису і вишліть нам.
Приховати відповідь
12

Чому в списку смс операторів немає Life:)?

Показати відповідь
13

Які є обмеження на листи, що відправляються і приймаються?

Показати відповідь
14

Як зробити так, щоб при вході на сайт завжди запитувався пароль?

Показати відповідь
15

Чому я не можу відправити пошту @mail.ru?

Показати відповідь
16

Чому після відправки мені приходить лист з темою Mail delivery failed?

Показати відповідь
17

Чому в списку смс операторів немає МТС?

Показати відповідь
18

Чому мою email адресу не приймають на деяких сайтах?

Показати відповідь
19

Я хочу змінити email адресу, як це зробити?

Показати відповідь
20

Чому ваш поштовий сервер не приймає листа від мого сервера?

Показати відповідь
21

Куди зникла вся моя пошта?

Показати відповідь
22

Чому від мого імені хтось відправляє пошту?

Показати відповідь
23

Чому в деяких листах не показуються картинки?

Показати відповідь
24

Як відновити видалені листи?

Показати відповідь
25

Як збільшити об'єм поштової скриньки?

Показати відповідь
Якщо Ви не знайшли відповідь на Ваше питання, скористайтеся зворотним зв'язком.