Checker

1

В яких операційних системах працює I.UA Checker?

Показати відповідь
2

Які поштові домени підтримує чекер (i.ua, ua.fm, 3g.ua, email.ua)?

Показати відповідь
3

Що мені вводити в поле "Логін" при налаштуванні чекера?

Показати відповідь
4

Що таке проксі-сервер?

Показати відповідь
5

Чи необхідно мені заповнювати поля проксі-сервера при налаштуванні чекера?

Показати відповідь
6

Що вводити в поля "Адреса проксі" і "Порт"?

Показати відповідь
7

Як дізнатися правильні параметри для налаштування мого проксі-сервера?

Показати відповідь
8

Чи може чекер перевіряти декілька моїх поштових скриньок на I.UA?

Показати відповідь
9

Проблема: чекер не може підключитися до I.UA, іконка весь час перекреслена червоною лінією

Показати відповідь
10

Проблема: чекер після кожного запуска наново запитує логін і пароль

Показати відповідь
11

Проблема: іконка програми зникає з трея після перезавантаження

Показати відповідь
12

Проблема: я вказав свій звук, який необхідно програвати при приході пошти, а чекер його не грає

Показати відповідь
13

Проблема: я двічі клікаю по іконці Чекера, але ніякої реакції немає

Після подвійного кліка по іконці Чекера він повинен відкривати Пошту I.UA або створення нового листа. Якщо на подвійній клік Чекер ніяк не реагує, то у проблеми може бути одна з наступних причин :

1) У вашій системі не вказаний браузер за замовченням. Браузер - це програма, в якій повинен відкриватися портал I.UA. Таких програм може бути декілька на комп'ютері, і одна з них має бути помічена як основна - саме її і використовує Чекер, щоб відкривати вам I.UA. Якщо виникла така ситуація, що жоден браузер в системі не помічений як основний, то вам необхідно вручну задати в Чекере браузер, якому ви віддаєте перевагу. Для цього клікніть на іконці Чекера правою кнопкою миші, виберіть меню "Налаштування", перейдіть на вкладку "Додатково", в полі "Вибір браузеру" перемкніться на опцію "Вказати вручну", після чого з меню виберіть відповідний браузер. Якщо у меню немає вашого браузеру (Чекер не зміг його знайти) те виберіть в ньому пункт "програма на комп'ютері...". і за допомогою кнопки "Огляд...". вкажіть ваш браузер.

2) Можливо, у вас в налаштуваннях системи встановлений занадто маленький проміжок для визначення подвійного кліка. В цьому випадку зайдіть в "Панель управління" в Windows і збільшіть затримку для подвійного кліка миші. Чи просто спробуйте клікати швидше.
Приховати відповідь
Якщо Ви не знайшли відповідь на Ваше питання, скористайтеся зворотним зв'язком.