Checker
-
-
В яких операційних системах працює I.UA Checker?
Чекер працює під Windows 95, Windows 98, Windows ME, Windows NT, Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 10. Підтримка Linux, FreeBSD, MacOS та інших операційних систем не планується. Можливий випуск документації на API чекера для створення власних програм, але лише через деякий час, коли протокол перестане часто змінюватися і доопрацьовуватися.
Показати відповідь
-
-
Які поштові домени підтримує чекер (i.ua, ua.fm, 3g.ua, email.ua)?
Чекер працює зі всіма поштовими доменами, що обслуговуються порталом I.UA. А саме: i.ua, ua.fm, 3g.ua і email.ua.
Показати відповідь
-
-
Що мені вводити в поле "Логін" при налаштуванні чекера?
В полі "Логін" необхідно ввести ті ж самі дані, що Ви використовуєте при авторизації на порталі I.UA. Тобто, це може бути повне ім'я Вашого електронного ящика (наприклад,
[email protected]), скорочене ім'я електронного ящика у вигляді логіна (user123) або ж Ваш нік на порталі.
Показати відповідь
-
-
Що таке проксі-сервер?
Залежно від того, як організовано Ваше підключення до Інтернет, воно може бути як прямим, так і здійснюватися через спеціальний проміжний комп'ютер - проксі-сервер. У першому випадку Ваш комп'ютер безпосередньо є одним з вузлів всесвітньої мережі Інтернет, в другому - проксі-сервер від Вашого імені бере участь в процесі передачі інформації від Вас в Інтернет. Проксі як правило використовується в офісних, домашніх і локальних мережах.
Тому, якщо у Вас в підключенні бере участь проксі-сервер, то його параметри необхідно вказати чекеру, щоб він зміг підключитися до Інтернет.
Показати відповідь
-
-
Чи необхідно мені заповнювати поля проксі-сервера при налаштуванні чекера?
Поля проксі-сервера в чекері необхідно заповнити тільки в тому випадку, якщо для виходу в Інтернет Ви дійсно використовуєте проміжний комп'ютер (проксі), а не пряме з'єднання.
Показати відповідь
-
-
Що вводити в поля "Адреса проксі" і "Порт"?
У полі "Адреса проксі" необхідно ввести або символьну адресу Вашого проксі-сервера (наприклад, myproxy.com.ua), або його IP-адресу (наприклад, 192.168.0.1). У полі "Порт" необхідно ввести номер порту проксі-сервера (наприклад, 3128).
Показати відповідь
-
-
Як дізнатися правильні параметри для налаштування мого проксі-сервера?
Якщо у Вас в системі використовується проксі-сервер, то параметри його налаштування слід запитати у адміністратора мережі, служби технічної підтримки Вашого провайдера або людини, яка налаштовувала Ваш комп'ютер.
У випадку, якщо дізнатися це не у кого, Ви можете подивитися налаштування в своєму браузері:
- Internet Explorer – меню Сервіс -> Властивості оглядача -> Підключення -> Налаштування LAN або Налаштування видаленого доступу.
- Mozilla Firefox – меню Інструменти -> Налаштування -> Основне -> Параметри з'єднання
- Opera – меню Інструменти -> Налаштування -> Додатково -> Мережа -> Проксі-сервера
Показати відповідь
-
-
Чи може чекер перевіряти декілька моїх поштових скриньок на I.UA?
На даний момент такої функціональності в чекері немає. I.UA Checker - це молодий проект з базовою функціональністю, який розробляється поетапно. У планах на майбутнє ми вже заклали можливість перевірки декілька акаунтів і зробимо це протягом півроку, коли назбираємо достатньо відгуків користувачів про інші необхідні доопрацювання в програмі.
Показати відповідь
-
-
Проблема: чекер не може підключитися до I.UA, іконка весь час перекреслена червоною лінією
Спочатку дізнайтеся, в чому саме полягає проблема. Підведіть курсор мишки до іконки чекера, щоб з'явилося інформаційне повідомлення про помилку. Або ж клікніть правою клавішею на іконці і виберіть пункт меню "Перевірити пошту" – Вам буде виведена інформація про помилку. Якщо помилка полягає в тому, що Ви невірно ввели логін або пароль – введіть їх наново в налаштуваннях програми.
У іншому випадку (повідомлення "Помилка сокета", "Немає підключення", "Сервер повернув порожню відповідь" і так далі) проблема полягає саме в тому, що чекер не може встановити підключення до порталу I.UA.
Причин може бути декілька:
а) немає підключення до Інтернет. Перевірте, чи можете Ви переглянути портал I.UA в браузері, чи функціонують ICQ, Skype і інші мережеві програми.
б) для виходу в Інтернет використовується проксі-сервер. Введіть адресу проксі і його порт в налаштуваннях чекера.
у) Ви використовуєте фаєрвол (брандмауер) або антивірус. У цих програмах адміністратор повинен дозволити чекеру доступ в Інтернет.
Показати відповідь
-
-
Проблема: чекер після кожного запуска наново запитує логін і пароль
Переконаєтеся, що Ваш антивірус і програми очищення комп'ютера не втручаються в роботу чекера. Тимчасово відключите їх, спробуйте попрацювати з чекером без них. Якщо все гаразд – налаштуйте ці програми так, щоб вони не перешкоджали збереженню даних і не видаляли файли з папки чекера.
Також переконаєтеся, що чекер був встановлений в папку, до якої Ви маєте доступ на запис.
Показати відповідь
-
-
Проблема: іконка програми зникає з трея після перезавантаження
Необхідно встановити галочку "Автозапуск" в налаштуваннях програми.
Показати відповідь
-
-
Проблема: я вказав свій звук, який необхідно програвати при приході пошти, а чекер його не грає
Переконайтеся, що файл містить нестиснений звук в WAV-форматі. Чекер не підтримує мелодії в MIDI і Mp3 форматах.
Показати відповідь
-
-
Проблема: я двічі клікаю по іконці Чекера, але ніякої реакції немає
Після подвійного кліка по іконці Чекера він повинен відкривати Пошту I.UA або створення нового листа. Якщо на подвійній клік Чекер ніяк не реагує, то у проблеми може бути одна з наступних причин :
1) У вашій системі не вказаний браузер за замовченням. Браузер - це програма, в якій повинен відкриватися портал I.UA. Таких програм може бути декілька на комп'ютері, і одна з них має бути помічена як основна - саме її і використовує Чекер, щоб відкривати вам I.UA. Якщо виникла така ситуація, що жоден браузер в системі не помічений як основний, то вам необхідно вручну задати в Чекере браузер, якому ви віддаєте перевагу. Для цього клікніть на іконці Чекера правою кнопкою миші, виберіть меню "Налаштування", перейдіть на вкладку "Додатково", в полі "Вибір браузеру" перемкніться на опцію "Вказати вручну", після чого з меню виберіть відповідний браузер. Якщо у меню немає вашого браузеру (Чекер не зміг його знайти) те виберіть в ньому пункт "програма на комп'ютері...". і за допомогою кнопки "Огляд...". вкажіть ваш браузер.
2) Можливо, у вас в налаштуваннях системи встановлений занадто маленький проміжок для визначення подвійного кліка. В цьому випадку зайдіть в "Панель управління" в Windows і збільшіть затримку для подвійного кліка миші. Чи просто спробуйте клікати швидше.
Показати відповідь